بهترین روش در بازاریابی
شبکه های اجتماعی واهمیت در امر بازاریابی
برای آشنایی و اطلاع شما باید گفت که اکثریت با شبکه های اجتماعی مخالفند ولی نمیدانند که بهترین راه برای کار و تبلیغ از طریق همین بازاریابی شبکه های اجتماعی است ولی شما باید بدانید که در همین لحظه ای که شما در حال خواندن این مقاله هستید هزاران نفر در حال فعالیت در شبکه های اجتماعی و خواندن محتوا منتشر شده در آن ها هستند بنابراین خیلی نمیتوان بر روی این جمله استناد کرد و در عین اینکه باید با احتیاط برخورد کرد باید دانست که این بستگی به شخص یا کسب و کار دارد که با داشتن استراتژی بتواند خوانندگان محتوا را به سمت خود جذب کرده و در نهایت آن سر نخ ها را به مشتری تبدیل کند . البته در اینجا منظور از فروش محصول یا خدمت صرفا این نیست که کاربر پولی را پرداخت کند همین که کاربر برای رفع نیاز و مشکلش از ضفحه ی کسب و کار شما دیدن کند و بتواند پاسخ مشکلش را دریافت کند باعث ایجاد حس مثبت در آن فرد می شود و چنین فردی بسیار راحت تر از قبل می تواند تبدیل به مشتری شود .
هدف مخاطب از فعالیت در شبکه های اجتماعی چیست؟
بنابراین هنر اصلی در بازاریابی دیجیتال در این است که بدانیم افراد از فعالیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی چه هدفی را دنبال می کنند و با شناسایی آن هدف ها بتوانیم برای آنها راهکار پیشنهاد داده و آنها را به سمت خود بکشانیم در یک مطالعه کلی مشخص شد که عموم مردم از زمان پیدایش اینترنتی و فضای مجازی برای اهداف زیر در آنها فعالیت می کردند :
افراد برای یافتن راه حل برای مشککلاتشان از فضای مجازی استفاده می کنند
در مورد مواردی که اطلاعات کافی ندارند جستجو می کنند .
به دنبال راه حا هایی برای رقابت با رقبا هستند
راه هایی برای یادگیری مهارت های جدید به صورت رایگان را جستجو می کنند
امتياز : | 1 2 3 4 5 6 | نتيجه : <-PostVoteResult-> امتياز توسط <-PostVoteCount-> نفر مجموع امتياز : <-PostVoteTotal-> |
نويسنده: نادر رفیعی
تعداد صفحات : <-BlogPageCount->
|



















رمز عبور را فراموش کردم ؟
<-BlogMailBlock->
